CASAL DE NADAL: ELS CUINERS DEL ZOO

CASAL DE NADAL "ELS CUINERS DEL ZOO"
Perquè el teus fills passin unes vacances divertides i diferents, porta’ls al Zoo!
Sota el lema “Guardians de la Natura”, els nens i nenes es converteixen en veritables agents de la conservació dels hàbitats i dels animals que hi viuen. Amb l’ajuda dels nostres especials hostes animals, descobreixen també tot el treball que fem al Zoo i passen uns dies esplèndids entre nosaltres!
Dies: Dijous i divendres
Horaris: 09:00 h a 13:00 (sense dinar) o de 09:00 a 16:30 (amb dinar)
Edat: De 5 a 14 anys
Inscripcions a partir del dia 6 de novembre.
Places limitades.
Apunta'ls!
Què farem?
Vols convertir-te en un autèntic cuiner al Zoo? Què mengen els animals del zoo? Quants kilograms de menjar preparem al dia? Tots els animals mengen el mateix? Vine i gaudeix de l’aventura de preparar el menjar dels animals. On fins i tot, podràs veure si el que prepares els hi agrada i s’ho mengen. T’ho perdràs?
Horari detallat
8.50 - Accés per les taquilles del carrer Wellington.
9.00 - Inici del casal i presentació de les activitats diàries
9.00 a 12.30 - Activitats amb animals del Zoo, variables segons el dia i el tema del casal. Entre activitats, es fa una parada per esmorzar.
13.00 a 14.00 - Dinar
13.00 - Sortida desls participants que només venen al casal del matí
14.00 a 15.00 - Temps de joc
15.00 a 16.20 - Treballs de camp, dinàmiques de grup i d'altres activitats.
16.20 - 16.30 La recollida dels infants es farà per les taquilles del carrer Wellington.
Preus
Casal de 2 dies sense dinar:
- Membres del Zoo Club: 54€
- Membres del Zoo Club amb carnet de família nombrosa/monoparental: 48€
- No membres del Zoo Club: 58€
- No membres del Zoo Club amb carnet de família nombrosa/monoparental: 54€
Casal de 2 dies amb dinar inclòs:
- Membres del Zoo Club: 84€
- Membres del Zoo Club amb carnet de família nombrosa/monoparental: 76€
- No membres del Zoo Club: 94€
- No membres del Zoo Club amb carnet de família nombrosa/monoparental: 84€
Promocions especials (no acumulables amb altres descomptes):
Descompte del 5% si es fan 2 casals o s’apunten 2 germans i descompte del 10% en cas d’apuntar-se a 3 casals o més o s’apunten 3 germans o més, en la mateixa reserva.
Documentació necessària per completar la inscripció
Un cop feta la inscripció, és imprescindible lliurar la següent documentació a escolazoo@bsmsa.cat :
- Full d’inscripció i autorització signat pel pare/mare o tutor legal de l’infant
- Fotocòpia del carnet de família nombrosa (si és el cas)
- Fotocòpia del carnet de membre del Zoo Club (si és el cas)
- Fotocòpia del certificat de discapacitat (si és el cas)
- Informe mèdic en cas d'intolerància o al·lèrgia alimentària per al servei de restauració zoodebarcelona@aramark.es. A/A Beatriz Castuera (En cas que dinin al casal)
- Cal portar tota la documentació per a cadascun dels teus fills/es.
- És obligatori fer arribar via correu electrònic (escolazoo@bsmsa.cat), com a màxim, 10 dies abans de l’inici del casal tota la documentació.
- La documentació original signada s’haurà d’entregar el mateix dia d’inici del casal.
- En cas que tota la documentació no es lliuri en els terminis indicats, la prereserva quedarà anul·lada automàticament.
Què cal portar?
Els nens i nenes han de portar roba còmoda i adequada a l'època de l'any. És convinent que portin un recanvi de roba. A l'estiu, han de portar banyador, xancletes i tovallola, ja que si el temps ho permet, podran remullar-se a l'hora del descans.
No és aconsellable que els nens/es portin objectes de valor com telèfons mòbils, jocs electrònics, càmeres de foto, diners, etc.
Cap a les 10:00 o 10:30 fem una curta parada en les nostres activitats i, si ho desitgeu, els nens/es poden portar un petit esmorzar.
Informació d'utilitat
- L’entrada i la sortida dels infants es fa per les taquilles del carrer Wellington.
- El primer dia es passa llista dels nens/es quan arriben i es dóna als seus responsables una nota amb el nom de l'educador/a que els correspon i l’aula on serà durant el casal. Els següents dies, es pot entrar directament a l’aula, tant per deixar com per recollir els nens/nenes. És molt important comunicar el primer dia al responsable dels casals o a l’educador/a si el participant serà recollit per algun/es altra/es persona/es i facilitar-ne el nom/s i DNIs.
- El Zoo de Barcelona disposa d'un metge de guàrdia a partir de les 10 h del matí, que atendrà, en primera instància, qualsevol incidència que pugui presentar-se.
- El dinar se serveix aproximadament a les 13 h en un dels restaurants del recinte. Si el teu fill/a ha de seguir alguna dieta especial o pateix alguna al·lèrgia o intolerància, no oblideu fer-ho constar en el full d'inscripció, i enviar l'informe mèdic on es detalla el problema al servei de restauració perquè puguin gestionar-ho com a mínim 10 dies abans de l'inici del casal a zoodebarcelona@aramark.es A/A Beatriz Castuera.
- Si cal donar algun medicament al participant, és necessari omplir un full d'autorització perquè el Servei mèdic pugui administrar-lo.
- Els responsables dels participants que desitgin més informació sobre les activitats dels calsals de zoologia o sobre l'adaptació dels participants, podran parlar amb l'educador/a del seu grup, o amb la persona responsable dels casals, sempre que ho creguin necessari. La millor hora és a les 9 h o a les 16:20h.
- Algunes de les activitats del programa poden ser suspeses o canviades de dia per causes derivades del maneig dels animals.